What makes a space a place?

Over F&B Placemaking.

Als verhuurder bent u altijd op zoek naar manieren om de capture rate (bezoekersratio’s) te laten stijgen, verblijfstijd te verlengen en daarmee de huurinkomsten te maximaliseren. U wilt uw doelgroep ontvangen in een fijne sfeer met een passend aanbod, waardoor ze langer verblijven. Dit vraagt om placemaking, waar wij ervoor zorgen dat F&B zijn rol speelt. Door gezamenlijk de juiste mix van diverse F&B-concepten, omliggende activiteiten, design en activatie te bepalen, zorgt u ervoor dat mensen langer willen blijven, terug willen komen en ook nog eens meer gaan besteden. Wij helpen u graag om deze rendabele F&B-locatie te realiseren.

VAN ANALYSE TOT EN MET IMPLEMENTATIE

Onze manier van werken

Wij ontwikkelen van analyse tot implementatie. Na de analyse ontwikkelen wij een F&B Masterplan gebaseerd op positionering (P), kwaliteit (Q) en commercieel waarde (€). Wij zoeken naar de juiste mix van F&B-brands/-concepten, overige activiteiten en design. Om ervoor te zorgen dat een locatie tot in de perfectie opereert, ondersteunen wij de architect in het maken van keuzes. Tevens zorgen wij dat het F&B Masterplan op de juiste manier wordt uitgerold door het selecteren van de operators, ze enthousiast te maken voor de verhuur en hen te ondersteunen in hun concept.

F&B verhoogt de
verblijfstijd

WAT WE VOOR U KUNNEN BETEKENEN

Diensten F&B Placemaking

Kijkend naar uw behoeften en situatie selecteren we samen met u een passend pakket.

  • 1.Quick Scan

    Inzicht huidige F&B situatie
    • · Beknopte analyse huidige (P) (Q) (€)
    • · Site Visit
    • · GAP analyse (inzichten)
    • 2.F&B Visie

      Uitgangspunten F&B Visie en strategie
      • · Gedetailleerde analyse huidige (P) (Q) (€)
      • · Site Visit
      • · Workshop
      • · Conceptional Trend Card ®
      • · GAP analyse (inzichten)
      • · F&B Visie
      • · Ambitie
      • · Algemene indicatieve toekomstige KPI's
      • · Uitgangspunten F&B concept
    • 3.F&B Masterplan

      Volledige uitwerking van de F&B Visie en strategie
      • · Gedetailleerde analyse huidige (P) (Q) (€)
      • · Site Visit
      • · Workshop
      • · Conceptional Trend Card ®
      • · GAP analyse (inzichten)
      • · F&B Visie
      • · Ambitie
      • · Algemene indicatieve KPI's per zone
      • · Uitgangspunten F&B concept
      • · Space planning
      • · o.a. Schematisch vloerplan
      • · F&B concept & brand plan
      • · o.a. Brand/concept mix voorstel
      • · Design uitgangspunten
      • · Technisch overzicht (E&W)
        add-on:
      • · Trendtour
      • · Trendrapport
      • · Design begeleiding
      • · F&B leasing
      • · Conceptondersteuning

    “A company that is at the front end of why!”

    - Tony de Graaf, Multi

    Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?