HMSHost

Lounge 2 op Amsterdam Airport Schiphol

HMSHost is onderdeel van Autogrill S.p.A. – ’s werelds grootste leverancier van voedsel, drank en retail diensten voor reizigers. HMSHost heeft in samenwerking met Amsterdam Airport Schiphol de herontwikkeling van de horeca in Lounge 2 (Airside) gerealiseerd. Met meer dan 60 miljoen passagiers per jaar behoort Amsterdam Airport Schiphol tot de derde luchthaven van Europa. Lounge 2, ‘makes you smile’, het verhaal van 12 miljoen reizigers van over de hele wereld. “Relaxed, touched and surprised” in één lounge. Conceptional is gevraagd om de werkzaamheden te verrichten voor de Food & Beverage concept ontwikkeling van Lounge 2. Dit betekent dat Conceptional betrokken is bij de ontwikkeling en het design proces van vijf verschillende concepten, zowel branded als non- branded F&B concepten. 

Amsterdam Bread Company: Speciaal ontworpen voor mensen die onderweg zijn, met verse koffie en ambachtelijk brood, ter plekke bereid om het proces van brood maken zichtbaar te maken voor de gast. Café coco: Hier ontmoet foodservice foodretail, een full service concept met gerechten van kwaliteit in een luxe omgeving. Heineken: Een centrepiece – innovatief barconcept waar een breed scala aan bier van de tap wordt geserveerd in combinatie met handheld food. Street Food Market: Een nieuwe benadering van de “food markt eet ervaring,” een markt omgeving met verschillende fast casual food stations welke verschillende soorten street food serveren. Frames: Is een state of the art – volledig blended bar concept waar men terecht kan voor bar food en een internationale selectie van wijnen in een kunstzinnige omgeving.

”Lounge 2 biedt een grote diversiteit aan horecagelegenheden op Schiphol Airport”

Nieuwsgierig wat we voor jou kunnen betekenen?